Za delodajalca je zelo pomembno, na kakšen način se objava oglasa pojavlja, kje je oglas objavljen in na kakšen način nagovarja kandidate za delovno mesto. Danes je predvsem pomembno izpostaviti dejstvo, da mora objava oglasa izkoristiti vse kanale, ki so na voljo. Kvaliteten kader je mogoče pridobiti le tako, da se ne razgovoru pojavi večje število kandidatov, kajti med večjim številom boste bolj verjetno našli tistega kandidata, ki mu boste najbolj zaupali. Zato je pomembno, da se objava oglasa znajde tako v tiskanih kot na spletnih medijih. Nedvomno drži, to kar številni poudarjajo, da se namreč tiskani mediji čedalje bolj umikajo prevladi spletnih portalov za zaposlovanje, vendar še vedno veliko ljudi prebira tiskane medije. Res pa je, da je objava oglasa v tiskanem mediju, še posebej če gre za kakšen dnevni časopis z veliko naklado, precej draga in le redkokdaj upraviči stroške, ki so nastali.
Veliko pozornosti je potrebno nameniti tudi temu, kakšna je vsebina oglasa. Zavedati se je potrebno, da bo objava oglasa učinkovita, če bo ciljno naravnana. To pomeni, da mora objava oglasa ciljati točno določeno skupino ljudi, ki jo želite privabiti na razgovor za delo. Če bo vsebina oglasa preveč ohlapna, potem se bodo prijavljali tudi takšni iskalci zaposlitve, ki ne ustrezajo pogojem. Zato je potrebno jasno izpostaviti vse pogoje, ki jih zahtevate. Strogo določi zahtevano stopno izobrazbe, delovne izkušnje, posebne veščine in znanja ter ostale lastnosti, ki so pomembne za vas. Bolj kot je oglas prilagojen podjetju, dražja je objava oglasa. Podjetja, ki želijo objaviti še logotip ali celoten oglas prilagoditi celostni grafični podobi podjetja potrebujejo večji oglasni prostor, poleg tega pa tudi uredništvo časopisa ali spletnega mesta potrebujejo dodatno delo za dizajn. Včasih so takšni pristopi učinkoviti, saj kažejo na resnost podjetja in s tem privabijo še kvalitetnejši kader. Vsekakor pa naj ima objava oglasa vnaprej določen proračun, ki ga ne nameravate preseči.
http://www.mojazaposlitev.si/