Prodaja lasnih podaljškov se je razmahnila v trenutku, ko je povpraševanje po podaljševanju las narastlo in so lasni podaljški tako postali dostopni ženskam po svetu.
Prodaja lasnih podaljškov je dosegla vrhunec, ko so lasni podaljški postali trend, ki se nekako še vedno ohranja, saj je podaljševanje las postala vsakdanja aktivnost frizerjev in se vedno več žensk odloča za podaljševanje las. Navsezadnje je metoda, ki omogoča, da vsaka ženska postane dolgolaska v nekaj trenutkih ali v nekaj urah, odvisno od načina vstavljanja lasnih podaljškov.
Prodaja lasnih podaljškov se je tako širila tudi na splet in je že veliko ponudnikov, ki ponujajo lasne podaljške. Ker je več različnih lasnih podaljškov in več različnih ponudnikom, kot kupci moramo biti previdni pri nakupi in se odločiti za tiste lasne podaljške, ki bodo izpolnjevali naša pričakovanja, ustrezali našim zahtevam in izpolnjevale želje popolne pričeske.
Vsak, ki se ukvarja s prodajo lasnih podaljškov bo poskušal najbolj prikazati prednosti in seveda prodati svoje lasne podaljške. Vendar v osnovi ne bi smel biti to cilj in bi morali skrbeti za zadovoljstvo strank. Zato je pomembno, da v kolikor smo kupec, da preizkusimo ponudnike in jih povprašamo po lastnostih in precenimo tudi njegovo iskrenost. Navsezadnje obstaja toliko različnih podaljškov prav iz razloga, da vsaka ženska najde prave zase. Takšne, ki bodo omogočali njeno zadovoljstvo in bodo zagotavljali naraven videz, kar je cilj lasnih podaljškov.